vrijdag 26 mei 2023

You are simply amazing


Weer eens een Stampin'Up! kaart die de workshopdames ook hebben gemaakt.
De basis is het mooie designpapier van SU, maar de bovenlagen zijn zelf gestempeld.
Dat geeft er toch een eigen touch aan en worden de kaarten nooit allemaal hetzelfde.
Dat is het leuke van zelf stempelen.
Eigenlijk doe ik dat tegenwoordig te weinig sinds ik als demo ben gestopt.
Alleen nog als ik workshops geef.
Jammer maar soms zijn er andere dingen die je wilt doen.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Emerald Envy, Lemon Lime Twist, Basic White
Inkt: Lemon Lime Twist, Emerald Envy
DSP: Naturally Eclectic
Bloemen/takjes: stempelset Amazing You
Stans: Celebrate You

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita