donderdag 18 mei 2023

Merry Christmas


Het is weer donderdag dus weer tijd voor een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas.
Ik vond in mijn hobbyspullen nog een blokje van BoBunny met nog wat stickers etc. 
Toch maar weer eens gebruikt en nog lang niet op.
Het model komt van de Facebookgroep Mijn Schatkaart.


Bij Mijn Schatkaart hebben ze er een bellyband omgedaan. Dat vond ik zonde van het papier dus ik ben gegaan voor lint om de kaart te sluiten.
Binnenin heb ik een pocket gemaakt met daarin een label. 
Hierop kan een wens worden geschreven.
Verder afgewerkt met sneeuwvlokken

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Mijn Schatkaart
DSP: Midnight Frost Collection van BoBunny
Grote Sneeuwvlok: Craftables CR1227 MDesign
Kleine sneeuwvlokken: Craftables CR1574 MDesign
Tekst: Craftables CR1557 MDesign
Inkt: Distressinkt Stormy Sky
Lint

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Een leuk model en een mooie kerstkaart Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstkaart Anita, mooi papier in de blauwtinten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model kaart, Anita! En mooi met dat lintje. Heel mooi papier is dat ook, zeg.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart en wat een leuk model.
    Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita