donderdag 17 augustus 2023

Fijne kerst easel


Deze week deze kaart gemaakt n.a.v. 3 challenges die ik gecombineerd heb.
Wie me goed kent weet dat ik gek ben op rood/rose, dus ook voor kerstkaarten.
De ene challenge is een sketch met daarbij maten.
Soms handig, soms niet, omdat je dan ook met plaatjes niet uitkomt, maar deze ging wonderbaarlijk goed.
De voorkant heb ik vrij eenvoudig gehouden omdat het papier en het geheel al druk genoeg is.


Hier komt de 2de challenge om de hoek, een easelkaart.
Op dit moment even met wat andere dingen bezig op mijn workshopruimte.
Die laat ik binnenkort wel zien, maar zeker geen kerst.

Hobbyshop Veldmaat: easelkaart
52 Weeks of Christmas: kerstkaartendonderdag
Carlin's Kaartenparadijs: iets met A - appeltjes

Wat heb ik gebruikt:
DSP: blok van Art Talent en blok van Craft Sensation
Cirkel: Crealies
Afbeelding nr 150710 van Syta van Gelderen
Label: Craftables CR1510 MDesign
Sterren: Craftables CR1448 MDesign
Fijne kerst: Kerstwensen CS0979 MDesign
Proost etc: CCL-FR-STAMP273 Craftlab van Studiolight
Mirror paper red: CA3137 MDesign
Bakerstwine

Groetjes
ANITA

10 opmerkingen:

  1. een schitterende kaart leuk dit schuine easel model!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het rood toch mooi op deze kaart op en top kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje met dit leuke plaatje erop. Ik dacht eerst dat het bramen waren 😉 maar het zijn appels met waterdruppels erop. 😀
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerstkaart en heel mooi met dit plaatje met de appeltjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PS dat ik de kaart van Anneke had gepost was geen toeval want ik wist dat de 17 de haar geboortedag was. We zouden dan even oud zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke easelcard, Anita! Mooi al dat rood.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met prachtig plaatje van de appeltjes.
    Leuk al die rode kleurtjes en prachtige papiertjes hiervoor gebruikt.
    Heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'A' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart heb je met onze sketch gemaakt!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita