dinsdag 1 augustus 2023

Fotolijst


Op de Facebookgroep van Mutsen Cluppie kwam dit model voorbij. 
Zo gaaf om te maken.
Het was bedoelt als fotolijstje maar het nieuwe designpapier van Jenine heeft zo'n leuke afbeeldingen in de blokken dat ik die heb gebruikt. Past qua kleur dur altijd.
Meestal kies ik als eerste voor rose. Dat mocht van mezelf even niet...hihi!
Het werd dus groen.


Je maakt eerst een frame als fotolijst en dan een houder om de lijst in te hangen.
Een stevig rietje heb ik daarvoor gebruikt.
Verder ook versiert met knipplaatjes uit een bijpassende blok.
Helemaal happy hiermee.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Mutsen Cluppie
DSP: Jenine's Romantic Moments JMA-RM-PP96
Knipelementen: Jenine's Romantic Moments JMA-RM-PP97
Script etc: Assorted textures JMA-ES-STAMP110
Distressinkt: Bundled Sage
Hempcord, lint, rietje

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat prachtig gemaakt en in mooie tinten groen.
    Mooi het plaatje in je lijstje.
    Heel leuk project.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita