dinsdag 22 augustus 2023

Happy Birthday


Ballonnen!!!!!
Zoals jullie weten geef ik al jaren workshops hier thuis. Eén daarvan dateert uit mijn Stampin'Up! tijd.
De dames die toen hier kwamen om met dat merk bezig te zijn wilden wel graag blijven komen.
Dat hebben we toen afgesproken.
Het zijn workshop inclusief de materialen.
Uiteindelijk heb ik nog de wereld aan materialen/stempels/etc dus geen probleem.
Wat wel eens gebeurde/gebeurt dat ik alles al voorgesneden heb en dat er dan iemand ziek wordt.
Dat betekent dus dat er een set van elk projectje/kaart ongebruikt blijft liggen.
Dat stapelde lekker op inmiddels.
Nu had ik mezelf voorgenomen om de deze week daarmee aan de slag te gaan en om met elk setje wat anders te maken dan oorspronkelijk de bedoeling was. Dat had ik als voorbeeld al eens gemaakt.
Van deze was niet zoveel anders te maken aangezien ze al deels gestempeld waren.
Dit is nummer 2


Van de bovenste heb ik een schudkaart gemaakt, van de onderste is de blauwe ballon verhoogd opgeplakt en zo worden ze toch weer wat anders.
De komende tijd volgen er nog wel wat meer tussendoor.
Schiet al aardig op met de stapel.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Real Red en Island Indigo Ballonnen: Celebrate Today
Mica en schudmateriaal
Tekst blauwe kaart extra: Beautiful You
Lint: Real Red

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. wow! wat een leuke kaarten en vooral de schudkaart met het vrolijke schudmateriaal is toch een feestje om te ontvangen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita