maandag 14 augustus 2023

Liefs

 

Zag afgelopen week wat CAS kaarten langskomen.
Kreeg gelijk zin om daar ook weer eens mee aan de slag te gaan.
Vorig jaar dit mooie designblokje gekocht met een soort van alcohol inkt papier.
Was er gelijk verliefd op maar in de praktijk lastig om iets mee te maken.
Tot ik dus een idee kreeg voor een CAS kaart.
De achtergrond heb ik geembossed en het designpapier op de 'gouden' randjes bewerkt met een flesje Glitter Writers gold zodat het echt goud lijkt.
Verder heb ik het simpel gehouden, een wit takje, en tekst uit het designpapier zodat het mooi past.
Ondanks dat het een CAS Kaart is toch nog veel gebruikt.....haha!
Blij mee.

Just add ink heeft ook weer een leuke challenge.

Wat heb ik gebruikt:
Basiskaart: Nested Rectangles CCL-ES-CD524 Craftlab
DSP: Inkt Drops - Candy CCEPAD0168 van Craft Consortium
Embossingfolder: Design Folder DF3445 MDesign
Vierkant: Action mal
Takje: Craftables CR1494
Liefs: Creatables LR0749
Hempcord: Vaessen
Glitter Writers gold

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kleurrijke kaart en zo mooi met dat goud erbij!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a colourful pretty card! I love how you have used it to make your CAS card this week. Thank you for sharing this week at Just Add Ink - Ann.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita