woensdag 30 augustus 2023

Vier de kleine dingen


Wij zijn lekker een weekje naar Zeeland geweest en gisteren gelijk een oppasdag.
Hebben jullie ondertussen genoten van de geprogrammeerde kaartjes?
Zoals jullie wel gelezen hebben ben ik een inhaalslag aan het maken geweest met oudere workshoppakketjes die overbleven. 
Dit is er ook eentje van al heb ik er heel wat anders van gemaakt als het oorspronkelijke, dat was de uitdaging aan mezelf.
De stempel is ingekleurd met markers i.p.v. inktkussens.
Ik ben er blij mee.
Nu weer over tot de orde van alledag, er komen weer verjaardagen en trouwdagen van kinderen en kleinkinderen aan die een kaartje vragen.
Aan de slag dus.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Calypso Coral, Evening Evergreen, Basic White
Rand: Finishing Touches edgelits
Bloem/tekst: set Hof van Eden
Incolor Jewels 2021-23
Diverse SU markers
Alles van Stampin'Up!

Groetjes
ANITA



 

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en mooie tekst .
    Al meteen weer aan de orde van de dag.
    Maar denk dat oppassen niet zo erg is.
    Vooruitdenken heet zoiets knap als dat lukt , bij mij moet het meestal op het laatste moment.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje en prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita