zaterdag 5 augustus 2023

Flappenkaart in roze.


Roze zei ik toch en hoe roze wil je het hebben.
Nog een flapjes/pop-up kaart met een verrassende binnenkant.


Zo leuk hoe je hier de teksten op kunt verwerken die pas zichtbaar worden als je de kaart openmaakt.
Het papier heb ik nog bewerkt met achtergrondstempels van de Jenine collectie.
Ook de randjes zijn niet vergeten.
Dit keer met Distressinkt Victorian Velvet i.p.v. Vintage Photo die ik vaak gebruik.
Aan de binnenkant heb ik alleen wat achtergrond gestempeld. Heeft toch echt niet meer nodig met die mooie bloementoef.

Challenge bij Knutsels en kadootjes is vlinders.
De Allerhande Doos op Facebook heeft als thema vintagekaarten voor augustus

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Boekenvoordeel
DSP: Jenine's Mindful Art Collection SCRAPJMA05 van Studiolight
Achtergrondstempels: Assorted Textures JMA-ES-STAMP110
Teksten: Lieve teksten CS1087 MDesign
Tak: Elegant leaves nr. 2046 van Elizabeth Craft
Vlinder van Lemoncraft
Distressinkt: Victorian Velvet
Kant, bloemen uit voorraad

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat roze !!!
    Mooie kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie roze flappenkaart met prachtige bloementoef op de voorkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met de mooie flapjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita