woensdag 16 augustus 2023

Getrouwd


Een tijdje terug kreeg ik een verzoek van een goede kennis voor een trouwkaart.
Ze had op mijn website een kaart gezien die ik lang geleden al maakte.
Voor sommige mensen wil ik dat wel doen, maar van deze had ik niet alle mallen meer, dus was het improviseren.
Gelukkig werd hij goedgekeurd.
Het is een helemaal witte kaart met diverse soorten wit papier.
Wat hier wat gelig overkomt is metallic papier, moeilijk op de foto te zetten, maar is echt wit.
De mallen zijn al best oudjes van Marianne Design.
Zet hem toch maar even online voor als je inspiratie zoekt.


Wat heb ik gebruikt:
Embossing: Love Hearts van Crafts Too
Hart: Craftables CR1225 MDesign
Blaadjes: Creatables LR0156 MDesign
Roosjes: Creatables LR0145 MDesign
Vogels: Creatables LR0290
Tekst: CS0885 MDesign
Kant, lint, parels, parelketting

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita