dinsdag 8 augustus 2023

Party


Laatst was ik gastdesigner en daar moest iets gemaakt worden met strepen en stippen.
Dat vond ik zo leuk dat ik daarna nog maar een kaartje heb gemaakt met dat thema.
Gewoon omdat het kan!
Dit frame is nu helemaal hot om dieptekaarten mee te maken. Dat heb ik ook nog gedaan, maar nu eerst dit fleurige kaartje met de lieve diertjes.
Na de vakanties is onze kleindochter Merith jarig, dus denk dat ik hem aan haar stuur. Zij is gek van regenboogkleuren en de diertjes vind ze ook schattig.
Misschien zet ik er nog een cijfer 5 bij op.
Voor nu even zo.

Wat heb ik gebruikt:
Frame: AVEC van Action
DSP: Over the rainbow van My Favorite Things
Dieren: Animals and Ballons SL-ES-SCD22 Studiolight
Ballon: Collectables COL1425
Copics

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Superleuk deze vrolijke verjaardagskaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke en vrolijke verjaardagskaart met deze kleuren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita