zaterdag 12 augustus 2023

Wedding Day


Afgelopen week heb ik meegedaan met een Samen Creatief #40 van Hobbyshop Veldmaat, gegeven door Miranda.
Daar kwam dit model uit. Superleuk maar ik weet nooit zo goed waar ik met al dit soort projectjes heen moet. Gaat veel papier en werk in zitten en dan wil ik ook dat er iemand heel blij mee is en het niet gelijk weggooid. 

 

Toen ik designpapier aan het zoeken was om te gebruiken vond ik dit mooie papier van Margaret Paper Design en gelijk was het idee geboren.
Onze oudste dochter gaat volgend jaar september trouwen (zijn nu 13 1/2 jaar samen) dus i.p.v. een kaart bewaar ik dit voor hun.


Onderaan het designpapier staan allerlei quotes die ik overal heb gebruikt, ook op de flapjes.
Er zat geen sluiting op het orgineel maar dat heb ik wel gedaan om de flapjes in het gareel te houden.
Hij sluit met een magneet.
In het bakje aan de binnenkant kan nog vanalles ingestoken worden, maar dat zie ik t.z.t. wel.
Op de voorkant is een pocket waar de tag in past.
Mooi romantisch geheel geworden.

Bij de Facebookgroep 'de Allerhande Doos' vragen ze iets vintage

Wat heb ik gebruikt:
Model Miranda
DSP en tekstjes: Romantic Moments van Margaret Paper Design
Takjes: Creatables LR0693
Pearls white: CA3132
Distressinkt Vintage Photo
Kant, lint, parellint en bloemen

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Wat een fantastische creatie!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi albumpje heb je gemaakt en prachtig designpapier.
    Ik heb ooit ook zoiets gemaakt en er spreekwoorden in gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita