donderdag 10 augustus 2023

Vrolijk kerstfeest


Ik zag zoveel dieptekaarten voorbij komen dat ik die natuurlijk ook even moest proberen.
Het is geloof ik niet zo goed te zien door het drukkere papier met al die kistjes.
Was toch wel leuk om te maken als je mooi papier hebt en er niet teveel meer aan wilt doen.
Dit velletje designpapier is lastig op een kaart te verwerken in mijn ogen dus dacht die ga ik dus zo gebruiken.
Heb er ook nog wat uitgeknipte elementen aan toegevoegd uit het vel wat bij het blok hoort.
En weer een kerstkaart af.

Het is ook weer donderdag, dus plaats ik deze bij 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Layout frame: Creatables LR0568 van MDesign
DSP: Winter Wonderland van Mintay + knipvel
Tekst: Kerstpost Craftlab CCL-FR-STAMP273

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Mooie vakjeskerstkaart.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk deze vakjeskaart, toch goed te zien hoor..
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kerstkaartje met deze kleurtjes en leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze techniek is inderdaad heel handig voor die wat drukkere vellen, geeft een leuk effect! Mooie kaart heb je gemaakt, Anita!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat ik deze heb gemist , maar alsnog: het is een super mooie kaart
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita