zondag 30 april 2023

Groeten uit Holland


Afgelopen maand won ik met mijn beren en bijenkaart bij Dutch Card Lovers dus mocht ik nu gastdesigner zijn.
Het thema wat Ellen bedacht is echt Hollands in blauw en wit.
Dit is de inspiratie:


En dit heb ik er van gemaakt.


Een Hollands tafereeltje met een molen aan het water en op de achtergrond een echt Hollands beeld met een ophaalbrug en nog een molen.
Het was een uitdaging omdat er maar 2 kleuren mochten worden gebruikt, maar wel super leuk.
Komen jullie ook gezellig meedoen met deze coole challenge bij Dutch Card Lovers.

Wat heb ik gebruikt:
Wolken: Craftstencil slimline dots PS8081 
Water: Ducks HT1615 
Horizon: Holland horizon Creatables LR0381 
Gras: Creatables LR0650
Rietrand: Pond HT1616
Molen: Creatables LR0652
Tekst: CS0898
Memento inkt: Summer Sky en Paris Dusk
Brad
Alles van Marianne Design.

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, wat een super leuke kaart heb je gemaakt als bijdrage aan het designteam van DCL. Een uitdaging met alleen maar blauw en wit maar wel perfect uitgevoerd! Dank voor je medewerking als gast-designer. Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuke kaart Anita en hij voldoet aan de 2 kleuren. Goed hoor.

    Lieve groet, Petra

    PS: ik dacht wip ook weer eens hier langs. Misschien vind je mijn nieuwe blog dan ook weer terug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die leuk gemaakt, Anita, een heel Nederlands landschap. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita