zaterdag 27 januari 2024

Bee happy!

 4288

Een theaterkaart.
Hij is hier gemaakt tijdens een workshop en kan gewoon plat worden verzonden.
De dames moesten even goed opletten met rillen en snijden maar uiteindelijk allemaal goed gekomen.
De figuurtjes zijn weer gestempeld en ingekleurd met Copics.
Copics toch mijn favoriet kleurmiddel.
Wat mij opvalt dat dit mijn 3de kaarttopic is waarbij de kaart geel is.
Wat jij niet weet is dat ik een hekel heb aan geel. 
Koop geen gele kleding, geen gele bloemen in huis (op een narcis na met Pasen).
Sta verbaasd over mezelf.......hihi!
Maar zeg nu zelf bij deze kaart moet je toch wel geel gebruiken en bij zonnebloemen ook, dus het was gewoon noodzaak dit keer.
Die sneeuwman was tja wat zal ik zeggen.....toeval?
Nouja dat blokje designpapier kocht ik tenslotte om te gebruiken, toch?

Bij Carlin's Kaartenparadijs willen ze een speciaal model zien en hart(jes)

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Simple vintage lemon twist nr. 15219 van Simple Stories
Afbeeldingen: Sweet stories SL-SS-SCD37 van Studiolight
Tekst: stempel Craft Sensation
Honingraat: stansset Honey Bee van Stampin'Up!
Ingekleurd met Copics
Hempcord

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Super leuk en lekker vrolijk die geel tinten !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig met al die bijtjes op je kaartje. Leuk modelletje is dat.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita