zondag 7 januari 2024

Zet de bloemetjes maar buiten

 4277

Eigenlijk is het er geen weer voor om de bloemetjes al buiten te zetten, alleen op dit kaartje kan het zonder problemen.
Hier heb ik weer eens een achtergrond gebruikt die ik maakte n.a.v. een demo van Diny Sprakel.
Je gebruikt een vakjesstempel in combinatie met Copics en Activator.
Het mooiste werkt het op Chromelux papier.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met stempels van Marianne Design en bijpassende kleuren cardstock.
Zo weer een mooie CAS kaart dus.

Wat heb ik gebruikt:
Achtergrondspetters: Silhouette Art CS1120
Fles: Silhouette Art CS1121
Tak: Silhouette Art CS1119
Tekst: Lentegroetjes CS1128
Glittersteentjes
Copics

Groetjes
ANITA
Alles van Marianne Design

 

1 opmerking:

  1. Mooi die achtergrond en een leuke stempel.
    Zet de bloemetjes nu maar binnen met dit koude weer ❄❄
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita