woensdag 24 januari 2024

Floating kaart

 4286

Ik had er nog nooit van gehoord....een floating kaart!
Het is de challenge op het blog van Liftchallenge.
Wat was dit super leuk om te maken.
Waarschijnlijk ga ik dat vaker doen, het effect is ook nog eens superleuk.
Door het gebruik van foamtape lijkt het geheel echt te drijven op de kaart.
Het is echt niet moeilijk en groots resultaat dus.
De stempel van de zonnebloem had ik al een tijd maar nog nooit gebruikt terwijl ie super grappig is.
Hier paste hij dus heel mooi bij.
De achtergrond heb ik met een embossingfolder bewerkt en daarna met lichtgele inkt.
Zo lijkt ie wat minder wit en past mooier in het geheel.

Wat heb ik gebruikt:
Embossingfolder: Designfolder DF3445 MDesign
DSP: Friendz cardstock winter CCL-FR-PP121 Craftlab
Vormstans: Craftables CR1439 MDesign
Tekst: Project NL PL1523 MDesign
Afbeelding: Bugs & Flowers van Carla Creaties van CraftEmotions
Distressinkt: Scattered Straw
Ingekleurd met Copics
Versamark, embossingpoeder wit, Mica

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, wat een leuke inzending. Mooi op elkaar afgestemd en die zonnebloem is zeker leuk! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk jouw liftkaart, de zonnebloem en het bijtje staan gaaf op deze kleuren en mooie vorm! Bedankt voor je deelname aan de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Anita. Ik zie geen link naar de floating techniek. Wel naar de Lift challenge. Maar daar lees ik het ook niet. Of ik kijk er over heen. Ben wel nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk zonnige inzending Anita! Ik vind hem echt superleuk geworden. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita