woensdag 17 januari 2024

Tijd voor thee

 4282

Vandaag een vintagekaartje voor jullie.
Zag op Facebook een challenge daarvoor bij Creatief met zelfgemaakte kaarten.
Ik had gewoon zin om daarmee aan de slag te gaan en zie hier het resultaat.
Eigenlijk had ik de hoek aan de linkerkant ook op de foto moeten zetten want het designpapier loopt daar door.
Het papier is zo mooi dat ik er verder ook niet veel meer mee heb gedaan.
Dit model heeft dat ook echt niet nodig.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Rosalia van ScrapBoys
Tekst: mmm....lekker  CS1129 MDesign
Distressinkt Vintage Photo
Seambinding lint

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Een heel leuk model en samen met het prachtige dessin-papier heb je een mooie kaart gemaakt Anita.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi papier! Het leent zich prachtig voor deze kaart.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita