maandag 22 januari 2024

Kado Abel

 4285

Dit kadootje maakte ik voor onze kleinzoon Abel die 6 januari is geboren.
Hieronder staan alle vakjes nog eens van dichtbij om te bekijken.





Wat heeft me dit veel energie gekost. 
Net in een periode waarin we in een rollercoaster zaten en mijn creativiteit ver te zoeken was.
Het moest toch af en uiteindeleijk blij dat het me gelukt is.
De beide ouders van Abel waren er heel blij mee.

Bij Through The Purple Haze is de challenge Anything Goes

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Boy's Little World van Lemoncraft
Abel: Collectables COL1397
Geboortedatum: Letterboard DF3454 
Schaap/ster: Collectables COL1385
Hek: Collectables COL1423
Wolken/maan: Craftables CR1402
Kleine wolkjes: Craftables CR1459
Gras: Craftables CR1355
Vlaggenlijn: Creatables LR0581
Mini beestjes: Colletables COL1422
Vlindertjes: Craftables CR1354
Vellum, make-up pads

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie klein zoon .
    Wat heb je wat prachtigs gemaakt voor in zijn kamertje op te hangen.
    Heel leuk idee om dat in een foto frame te maken.
    Dit wordt nog vele malen bekeken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je kleinzoon. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt, schitterend!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita