maandag 15 januari 2024

Nieuw designteam

 4281

Begin november zag ik een DT call op het blog van Girlz Creative Crafts.
Ik ben al een tijdje gestopt met alle designteams en het leek me leuk om weer eens wat op regelmatige basis te doen met andere leden.
Dit is dus mijn 1ste post als DTlid.
Het thema voor januari is:
ANYTHING GOES.
Gebruik wel foto's, plaatjes, knipvellen of 3D plaatjes.
Niet alleen stempels dus.

Ik heb een leuke meiden/boerderijkaart gemaakt.
Lekker in roze.
De plaatjes zijn uit een vel geknipt, het hek, de wolken en het gras zijn stansen.
De kaart blijft staan door een standaard die ik er achter heb bevestigd.

Komen jullie ook gezellig meedoen?

Bij Creations in Pink willen ze voornamelijk rose zien.

Wat heb ik gebruikt:
Kaartvorm: Slimline Bow CDECD0102 van Card Deco
DSP: Crafty Paper slimline varkens 473.005.011 Dutch Doobadoo
Grasrand: Slimline AVEC stans
Hek: Collectables COL1423 MDesign
Afbeeldingen: Maxi at the Farm Hobbyshop Daantje
Tekst: Felicitaties CS0987 MDesign
Wolken: Unicorns CCL-MFR-SCD42 Craftlab
Standaard: Craftables CR1507 MDesign
Make-up pads
 
Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Veel succes als teamlid! Altijd leuk zoiets.
    Wat een echt leuke meiden kaart, haha een roze tractor, nog nooit gezien. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je kaart in dit roze !!!
    Geniet van je DTschap !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart en lekker in het roze.
    Veel succes bij het designteam.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes weer Anita, het bloed kruipt ....hihi, succes weer!
    Een hele leuke meisjes boerderij kaart heb je gemaakt!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje en leuke stipjes papier veel succes in het designteam
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita