zaterdag 13 januari 2024

Warme winter wensen

 4280

Een winterse kaart dit keer.
Ik ga dit jaar meedoen met de kerstkaarten op de Facebookgroep van Tiets' Creatieve Wereld.
Elke maand een kerstkaart met thema en 3 keuzes.
Het thema van januari is: sneeuwvlokken en als keuze stans, shaker of gesso.
Mijn keus is stans en gesso.
Ik vind hem wel echt winters zo met de ijsschotsen en de iglo.
Krijg het al koud als ik er naar kijk.
De achtergrond komt uit een papierblok van Find It.
De achterkant was ook mooi dus had nog keuzestress ook.
Bij Kaartjes Inspiratie Challenge blog is het thema winter met een moodboard in blauw.

Wat heb ik gebruikt:
DSP achtergrond: Find It bij Anna DBAPP10001
Iglo: Collectables COL1417 MDesign
Pinguin: Patrick van Find It DBAD10001
IJsberen: Craftables CR1601 MDesign
Snowflakes: Craftables CR1335 MDesign
Tekst: Kerstpost CCL-FR-STAMP273 Craftlab
Snow paper: CA3104 MDesign
3D Schnee van Viva
Gesso

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Mooie winterse kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt met een mooi winters tafereeltje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een sfeervolle winterse kaart met de pinguïn en de ijsbeertjes Anita. De achtergrond vind ik ook erg mooi.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke winterse kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Anita bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita