donderdag 11 januari 2024

Kerstige groetjes

 4279

Het is weer donderdag dus kerstkaartendag.
We gaan gewoon weer door dit jaar.
Dit kaartje maakte ik onlangs met de set van knippen en plakken met Jaap van Dutch Doobadoo.
De sketch vond ik bij Creaties Suzan op Facebook en moest voor 31 deceber geplaatst zijn.
Hier nog niet laten zien.
Het papier uit de set is in prachtige pastelkleuren met rose en groentinten.
Helemaal mijn ding dus.
Ook de afbeeldig komt uit deze set.
De cirkel heb ik bewerkt met een wolkenstencil in bijpassende groentinten
Hij gaat dus ook weer op het blog 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt: 
Sketch Creaties Suzan
DSP: Dear Santa van Dutch Doobadoo
Poinsetta + blad: Florals 12 - nr 1873 van Elizabeth Craft
Cirkels: Nested Circles CCL-ES-CD744 van Craftlab
Wolken: Clouds mask 470.741.001 Dutch Doobadoo
Snowpaper: CA3104 MDesign

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi in deze tinten !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart in mooie kleuren, Anita!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje met deze schets en mooi in de pasteltinten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kerstkaartje in pastel...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke kaart lieve kleurtjes ook,
    Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst/winter kaart.
    We hopen je dit jaar weer veel te kunnen zien met je mooie creaties.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit, DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita