zaterdag 20 januari 2024

Twan jarig

 4284

Onze oudste kleinzoon is vandaag jarig.
10 Jaar wordt hij, nu is hij een tiener dus!!!
Ik heb me voorgenomen om dit jaar voor alle kleinkinderen hun naam als verjaardagskaart te maken.
Dit is de 2de. Binnenkort volgen er nog een paar.
Twan heeft een kamer in jungle thema, dus dat heb ik ook doorgezet op de kaart.
Hoop dat dat hij hem mooi vindt, maar dat denk ik wel.
Hij houdt ook van de natuur en insecten etc.
Het komt allemaal terug op zijn kaart.

Bij 2 Sisters on the blog is het thema geen rechthoek of vierkant.

Wat heb ik gebruikt:
TWAN: Alphabet Milano 470.784.257 Dutch Doobadoo
DSP + afbeeldingen: De natuur in ByMarleen PK9176 MDesign
Takjes: Craftables CR1419 MDesign
Spinnenweb: Craftables CR1422 MDesign
Insecten: Craftables CR1383 MDesign
Gras: pons Martha Stewart
10: Letterboard DF3454 MDesign
Jutetouw

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een gave en stoere kaart Anita. Prachtige kleuren. Dat DP moet ik mezelf toch ook eens kado doen want dat vind ik erg gaaf.
    Gefeliciteerd overigens ook met jullie kleinzoon.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat origineel. Daar is Twan vast heel erg blij mee!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke toepasselijke kaart heb je gemaakt
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita