vrijdag 5 januari 2024

Van harte

 4276

Ik ben momenteel met wat andere dingen bezig, helaas kan ik die nog niet laten zien.
Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt en inmiddels zelfs al verzonden naar een jarige.
Door alle kerstkaarten blijven deze in mijn map staan.
Eigenlijk wel zonde toch?
Wat dan wel weer jammer is dat ik het blaadje niet meer heb waar op staat wat ik allemaal heb gebruikt.
Een aantal dingen weet ik nog wel maar het designpapier bijvoorbeeld.....geen idee. (inmiddels gevonden)
Ik zet erbij wat ik weet.
Het is niet anders.

Wat heb ik gebruikt:
Slimline: Craftables CR1537 MDesign
Van Harte: Creatables LR0750 MDesign
Vlinder: Vintage Time van LemonCraft
Designpapier: Romantic Moments van Margaret Paper Design (gevonden dus!!)
Bloemen/blad: Flowers van Paper Heaven
Pearls offwhite: CA3133 MDesign

Groetjes
ANITA
 

1 opmerking:

  1. Dat is inderdaad zonde, want de kaart is prachtig!

    Creatief weekend!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita