woensdag 31 januari 2024

A little rain....

 4290

Als ik leuke challenges zie dan schrijf ik die op en probeer ze ook te maken.
Soms zie je leuke uitdagingen en dan blijken ze toch nog lastiger te zijn dan je denkt.
Zo ook met de challenge bij Dutch Card Lovers.
Ze vragen daar om 3 panelen te maken en die op je kaart te verwerken.
Ik dacht dat doe ik effe, niet dus.....
Het begon al het designpapier, dat moest wel overal bijpassen en daarna nog afbeeldingen zoeken, dat werden stempels. Kon de kleuren dus mooi aanpassen aan het designpapier
Uiteindelijk redelijk tevreden met het regenkaartje.
Regen hebben we voorlopig genoeg gehad, dus op naar leukere kaarten...haha!

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Vector van Cart-us
Slimline: Craftables CR1537 (de panelen)
Afbeeldingen: April showers CS085 van Elizabeth Crafts
Ingekleurd met Copics
Pailletten

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Nou, toepasselijk is het wel, hè? Dat weer met al die regen past er goed bij en jouw kaartje oogt heel wat vrolijker met de leuke stempeltjes! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op deze manier vind ik regen goed te hebben hoor! Ik wordt er zelfs vrolijk van. Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Anita. Een vrolijk regenkaartje! Dank voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals Marja zegt is de kaart toepasselijk met al die regen van de laatste tijd. Ik vindt hem leuk geworden. Je zou niet zeggen dat je er moeite mee had. :) Leuk dat je weer meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita