dinsdag 2 maart 2021

Baby-album Livia


Voor onze kleindochter Livia heb ik een mini-album gemaakt met allerlei vakjes, labels en pockets.
Het pakket heb ik gekocht bij Hobbyvision, ontwerp van Janet, daar mijn eigen draai aan gegeven.
Ga er maar even voor zitten want het is een wat langere blogpost geworden.
Op de voorkant heb ik een afbeelding van Eline gebruikt, al wat ouder, maar past er mooi bij. De letters zijn van een Collectables


Dit is de rug van het album met een plaatje uit het papierblok


De 1ste pagina met een afbeelding uit het blok en tekst van Marianne Design


Alles uit het papierblok


In de harmonicapocket zit een miniboekje


Met dit op de achterkant


Pagina's met pockets


Een mini magneetpocket met meerdere flapjes


De laatste pagina met wederom afbeeldingen uit het papierblok en tekst en hartjesstempel van Marianne Design. Op verschillende labels staan leuke babyteksten van Marianne Design

De jonge ouders waren er heel blij mee.
In dit album van 10,5 x 10,5 cm kun je kleine foto's plakken of echofoto's opbergen en verder allerlei
dingen bewaren van de baby. Echt leuk voor later.
Het papierblok wat ik gebruikt hebt is van LemonCraft, Girl's Little World.

Binnenkort nog meer maaksels voor Livia.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Lemoncraft Girl's Little Wold
Naam: Collectales COL1449
Tekstjes: Eline's Animals Baby EC0171
Afbeelding voorkant: Eline's Baby 1 AK019

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Super mooie creatie om iets in te bewaren! Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje en mooi gemaakt. Heb je ook echt wat aan, zijn je foto’s nog mooier opgeborgen. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Most gorgeous project and work of art....xx
    [I am so fed up with the robot thing now again for the fourth day]

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita