dinsdag 30 maart 2021

Kadootjes Jerôme


Voor Livia had ik de nodige kadootjes gemaakt maar ook Jerôme ben ik niet vergeten.
Voor een jongen maak je toch weer andere dingen zoals dit vliegtuig met een rammelkraal erin.
Zijn zusje vond het ook wel mooi eigenlijk....haha!



Ook deze kubus maakte ik voor hem.
Hier met een zakje en een uitneembare houten olifant.

Ik heb hem van alle kanten op de foto gezet.
Een lijn met rammelkraal en een ster met een piep erin.


De zon kan alleen maar stralen



Hier de rammelkralen ketting nog een keer maar dan aangepast met een leren label 'made by oma'!
Binnenkort volgt ook zijn baby-album nog.

Groetjes
ANITA



 

7 opmerkingen:

  1. Mooie gehaakte creaties Anita. Echt leuk voor de kleine boy.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Anita. Wat een mooie gehaakte creaties heb je voor Jerôme gemaakt. Vooral de kubus heeft veel leuke speelmogelijkheden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Anita, wat zijn de kadootjes prachtig voor de kleinkinderen. Echt mooi en lief! Ze boffen echt met jou als oma! Haken wil ik ook ooit nog leren maar wanneer? Ik hou het nog bij kaarten maken en bloemschikken. Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW wat ben je weer creatief geweest.
    Super gaaf.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk! Wat zal hij daar plezier mee hebben. En dan dat label, helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtige creaties heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat mooi gemaakt. Die kubus is echt geweldig zoveel leuke speel mogelijkheden. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita