zaterdag 13 maart 2021

Scrap it Easy januari

Zoals eerder deze week beloofd laat ik jullie de Scrap it Easy van januari 2021 nog even zien.
Elke maand nieuwe opdrachten op de Facebookpagina  Tiets' Creatieve Wereld.
Ik was deze helemaal vergeten op mijn blog te zetten, dus hier komt ie dan.


Een superleuk pocketboekje met allerlei labeltjes waar je wat op kunt schrijven of stempelen.


In de pockets heb ik theezakjes gestopt, dus ook in de versiering komt dat terug.


En bij thee hoort natuurlijk ook een heerlijk stuk taart, of niet dan.
Dit is mijn lievelingstaart, chocolade.......jammie!!!


Nog meer taart.......


Weet je......er staat wel Love Tea, maar ik hou helemaal niet van thee.....hahaha!!!!
Geef mij maar een lekkere cappuchino!


Zelfs in het kleine envelopje vind je een stukje taart....

Was superleuk om te maken, eens wat anders dan kaarten.
Inmiddels al druk met de maart-opdracht, dus binnenkort ook te zien.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: blok Retro Studiolight PPSL133
Stamperia Sweety
Tekst: Tea KL1710 MDesign
Tekst: Always Coffee & Tea: KL1707 MDesign
Labels: Craftables CR1352 MDesign
Randpons: Martha Stewart
Scrappersfloss, kant, lint, hennepcord
Theezakjes: AH

Groetjes
ANITA



3 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er top uit !!!
    Echt geweldig !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gemaakt en (op de thee na 😉) zoo lekker!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt! Prachtige kleurtjes. De thee èn de taart kunnen mij wel bekoren!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita