woensdag 10 maart 2021

Vintage met Stamperia

Jeetje ik kom er achter dat ik nog heel veel niet heb laten zien.
In deze tijd dat je veel thuis zit maak je ook veel meer dingen.
Eigenlijk ben ik meer een kaartenmaakster maar in deze tijd heb ik eigenlijk ook wel veel demo's gekeken en veel meegedaan met allerlei uitdagingen, soms van één keer maar ook wel van diverse bij elkaar passende projectjes zoals de vorige Scrap it Easy.
Moet toch echt nog vaker wat plaatsen......... maar alles kost tijd.

Dit is ook zo'n eenmalige demo van Castella op Facebook.
Ik vond het een leuk model dat met dit papier van Stamperia niet veel nodig heeft.


Die dame die zo dromerig de wereld inkijkt, zo mooi....


Hier en daar wat elementjes gebruikt uit het papierblok en afgewerkt met stoffen hortensia's 

Wat heb ik gebruikt:
DSP Stamperia Hortensia
Hortensia bloemen

Groetjes
ANITA



 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sfeervolle kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en prachtig papier die dame heeft niet veel meer nodig op je kaart.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita