dinsdag 23 maart 2021

Vandaag is de dag.....


Gister was één van onze schoonzoons jarig en dit kaartje maakte ik voor hem.
Ze wonen helaas niet in de buurt om even aan te wippen.
Hij houdt heel erg van fietsen dus die mocht niet ontbreken en dan die coole gast erbij......
De stenen muur van het plaatje heb ik op de kraft kaart terug laten komen met een 3D embossingfolder.
Net echt hé?
Komende week is de andere schoonzoon jarig maar die kan ik nog niet laten zien helaas.
Wat in het vat zit.....

Wat heb ik gebruikt:
Embossing: Stampin'Up! 3D embossing Brick & Mortar
DSP: Men Only PK9169 Mdesign
Ruit: Art Texture Craftables CR1533
Afbeelding Sytra van Gelderen 171008
Tekst: Wensen ByMarleen CS1078
Metallic Paper: CA3138 copper
Scrappersfloss

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Mooie stoere kaart !
    Dat muurtje geeft een gaaf effect !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Dat muurtje geeft iets extra's en het zonnebrilletje is de finishing touch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met stoere uitstraling. Leuk om de muur van het plaatje terug te laten komen in de achtergrond van de kaart. En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonzoon.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere kaart is het geworden!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita