donderdag 4 maart 2021

Challenge 267 Marianne Design Challenge blog

En weer zijn er 2 weken voorbij.
De tijd gaat zo snel.......voor ons zeker met de geboorte van Livia tussendoor.
Nu is het dus weer tijd voor een nieuwe callenge op het Marianne Design Challenge blog .
Cecile vindt het leuk als we allemaal dieren van Marianne Design gebruiken.
Thema dus: Gebruik minimaal 2 VERSCHILLENDE dieren (Collectables) van MDesign, de nieuwere dierenstempels met stansen mogen ook. Verder uiteraard minimaal 3 producten van MDesign.


Dit is mijn uitwerking geworden.
Onze kleindochter Romee heeft als 4 jarige haar A en B diploma gehaald en zou normaal gesproken 14 februari voor haar C mogen afzwemmen. De corona lockdown gooide roet in het eten helaas.
Ik hoop dat binnenkort de zwembaden weer open gaan, dan zal ze snel mogen afzwemmen.
Ik heb dan alvast mijn kaartje klaarliggen voor haar.
Komen jullie weer gezellig meedoen??

Bij Girlz Creative Crafts vragen ze een DIER
Bij Creatief met Hobbyshop Daantje vragen ze iets met een D, dieren dus

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Sea Sparkle PK9163 ByMarleen
Dolfijn, water en bal: Creatables LR0332
Zeehonden: Collectables COL1432
Tekst: Mega, super.... CS1066
C: groot alphabet Collectables COL1449

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart voor het zwemdiploma van je kleindochter. Voor haar leeftijd is ze er vlug bij met al bijna drie diploma's.
    Ook je kerstkaartje hieronder is mooi gemaakt, een soort drieluikje,.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart met de collectables!! Erg mooie afzwemkaart.
    Bedankt voor je reactie over de inkt. Ik ben er nog niet uit. En als ik stampin up ga bestellen dan weet ik nog niet waar. Ik gun het meerdere mensen.
    En nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter Livia. Lieve naam. Bij onze jongste zit ook een Livia in de klas en dat is een schat. Dat jullie kleindochter maar net zo'n lieve meid mag worden. Maar eerst lekker genieten van dat kleine!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart heb je alvast voor je kleindochter gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart Anita en wat knap van je kleindochter,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita