zaterdag 20 maart 2021

Vrolijk Pasen


Bij Angela's Hobbycorner staat de maand maart in het teken van Pasen.
Vandaag plaatste ik mijn kaart op haar Facebookpagina Creatief met Angela's Hobbycorner.
Ik ben lekker los gegaan met oude en nieuwe materialen.
De vormkaart is van Studiolight, het designpapier, de kip en tekst van Marianne Design. 
De vlinder van Stampin'Up! en de rest van Angela's Hobbycorner. Daar zijn de materialen te bestellen.
Ik heb nog veel meer paaskaarten gemaakt dus binnenkort volgen nog andere voorbeelden.

Wat heb ik gebruikt:
Vorm: Studiolight Essentials SL70
DSP: Floral Delight PK9161 MDesign
Bloemen/gras: Rooster with Chicks Craft Emotions 115633/0756
Kuikens/eieren: Egg with Chicks Craft Emotions 115633/0206
Kuiken in ei: Hello Worlds DADA dies Nellie Snellen DDCS021
Afbeelding haan: EWK1240 MDesign
Vlinder: Stampin'Up!
Tekst: KJ1705 MDesign
Rhinestones: CA3136 MDesign

Groetjes
ANITA

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk paaskaartje! Mooie stempeltjes heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijk en gezellig, de kippetjes hebben er zin in. Leuk model ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en gezellige kaart, Anita. Ik zit ook volop in de paas/lente kaartjes, Ik heb nogal wat familie en kennissen die in deze stille tijd wel een vrolijk kaartje kunnen gebruiken, vooral omdat je geen visite mag ontvangen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele vrolijke kaart en super leuk combi oud en nieuw! Doe ik ook vaak, geeft ook een fijn gevoel oudere papiertjes en plaatjes opmaken en minder mooi zijn ze niet dan de nieuwe

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke drieluik ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita