zaterdag 27 maart 2021

New Home


De oudste zoon van mijn zus heeft een huis gekocht samen met zijn vriendin
Na maanden verbouwen wonen ze er nu dan toch samen.
We kregen een verhuiskaart waar ook deze kleur groen in verwerkt was.
Leek me leuk om die terug te laten komen.
Inmiddels is de kaart wel op de paats van bestemming en kan ik hem laten zien.
Het is een combinatie geworden van Stampin'Up! met Marianne Design.
Kan best toch?

Wat heb ik gebruikt:
Home: groot alphabet Collectables COL1449 MDesign
Huisje en auto: Coming Home Stampin'Up!
Ingekleurd met Copics
DSP: Serene Scenery Stampin'Up!

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Leuke kaart, mooi achtergrondpapier.
    Waarom zou het niet kunnen? De verschillende merken bijten elkaar niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita