woensdag 17 maart 2021

Jerôme Floran

Afgelopen vrijdag is ons 7de kleinkind geboren, een kleinzoon Jerôme Floran.
Een lief klein mannetje die wij verwelkomen in onze familie.
De opmerkzame onder jullie hebben wel gemerkt dat er ook net een kleindochter, Livia,  is geboren, op 23 februari. Zo blij met 2 gezonde wereldburgers.
Ik heb ook voor deze kleine man natuurlijk de nodige kadootjes gemaakt.
Dus ook een naamlijstje maar dan een jongensvariant.
Ook haakte ik een jongensrammelaar


Ik vond deze zo grappig, een klein boefje. We zien wel of hij dat ook wordt....
Het tasje heb ik ook erbij gemaakt.
De rest van de dingen laat ik een andere keer zien anders wordt de blogpost wel erg lang.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Eline's babies Blue PB7049
Datum: Letterboard: DF3454
Tekst tasje: Eline's Animals baby tekstjes EC0171
Houten letters: Action

Groetjes
ANITA

 

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd oma! Bijzonder 2 kleinkinderen erbij in zo'n korte tijd en wat een moois maakt oma voor ze. Geniet ervan!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte, wat een rijkdom! En wat heb je leuke cadeautjes gemaakt, volgens mij kun je dan helemaal los gaan! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met beide nieuwe wereldburgers !!!!
    Hele leuke cadeautjes Anita !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals gefeliciteerd, wat een prachtige cadeautjes heb je gemaakt. Zo leuk, dat naamlijstje en dan die rammelaar, ook al zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmaals proficiat met je kleinzoontje. Wat een prachtige presentjes heb je gemaakt. Heel leuk voor het babykamertje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nogmaals gefeliciteerd en je hebt zoveel prachtige creaties voor ze gemaakt. Super hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie kleinkinderen ,weer leuke dingen gehaakt .
    Ben nog geen oma maar wie weet.
    Lijkt me fantastische.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita