donderdag 18 maart 2021

Challenge 268 Marianne Design Challenge blog

Vandaag is Suzan aan de beurt om een leuke uitdaging te bedenken voor onze nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge blog
Ze heeft een leuke sketch gevonden.
Let wel op dat hij duidelijk te zien moet zijn op je kaart.
Dit is de sketch:


Ik ben er uiteraard mee aan de slag gegaan met dit resultaat.

Het is niet helemaal mijn stijl maar wel lekker pastel, leuk voor het voorjaar.
Ik heb geen idee waar de rand vandaan komt, waarschijnlijk Dutch Doobadoo.
Hij lag al geknipt in het cardstockpakket van Papicolor. De kaart heb ik hetzelfde nageknipt.
Verder lekker met de sketch verder gegaan en materialen van Marianne Design.
De roosjes kunnen natuurlijk niet ontbreken en komen uit mijn eigen voorraad.
Komen jullie ook weer gezellig meedoen?

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Eline's Honeymoon PB7060
Cirkel: Creatables LR0693
Geschulpte cirkel: Crealies
Afbeelding: Mini flowers Mattie MB0190
Label: Craftables CR1510
Bloem: Creatables LR0697
Tekst: Creatieve groetjes: CS1071
Enamel Dew Drops: PL4514
Roosjes, lint, hempcord

Groetjes
ANITA


4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, die zal ongetwijfeld snel een bestemming vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart heb je gemaakt met de sketch!
    Nog gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter en kleinzoon. Wat leuk en bijzonder zo dicht op elkaar! Geniet ervan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Over het algemeen ben ik ook van de felle kleuren, maar zulke mooie zachte als op jouw kaart kan ik ook zeker waarderen!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Anita in mooie pasteltinten,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita