maandag 8 maart 2021

Viervoudige easelkaart

Welkom Angélique op mijn blog.
Hoop dat ik je kan inspireren. 


Op de Facebookpagina Tiets' Creatieve Wereld is elke maand een Scrap it Easy waar ik aan meedoe.
Je hebt een maand om het project te maken.
Dit is het model van februari.
Een viervoudige easelkaart met binnenin een kadopocket waar een lekkere reep Rittersport of zo in past.
Hierboven is hij platgevouwen met allerlei passende teksten.


Een foto van bovenaf zodat je goed ziet dat het 4 delen zijn.


En dan rondom de verschillende teksten/afbeldingen.




De binnenkant met de pocket.
Het geheel sluit met een lint.

Zie ik net dat ik de Scrap it Easy van januari nog niet eens heb laten zien, dat gaat dus snel nog gebeuren.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: blok Sweet Dreams van Craft Sensations
Parels, lint

Groetjes
ANITA




 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, heel apart. Het ziet er erg ingewikkeld uit, daar heb je wel een maand de tijd voor nodig, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Wat heb je daar een werk van gehad maar dan heb je wel wat heel bijzonders. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita