zaterdag 6 maart 2021

Livia

Voor onze kleindochter Livia heb ik allerlei dingen gemaakt. zowel van papier als gehaakt en vilt.
Hrt album en het lijstje hebben jullie al gezien, anders naar beneden scrollen.


In plaats van een kaart maakte ik een naamslinger met de vlaggenstencil van Marianne Design.
Onze schoondochter is geboren in Kenia dus versierde ik de vlaggetjes met jungledieren en schapen.
Die kan ook meedoen bij de challenge van Hobbyvision, maak iets voor een baby.


Op haar kamertjes verfde onze zoon een regenboog op de muur boven haar bedje in roestbruin, oudrose en currygeel.
De muren zijn gebroken wit.
Die kleuren heb ik gebruikt om de regenboog te haken.
Het schaapje staat symbool voor slapen toch? Iets met schaapjes tellen.....
Bij de nacht horen natuurlijk ook wolken, sterren, de maan en bij de dag horen de zon en soms regendruppels.



En met dit lieve roze rammelrupsje kan ze straks lekker spelen


Net als met deze rammelgiraffe, ook een junglediertje.
Ook het tasje heb ik gemaakt als kadoverpakking.
Het was even wat werk maar super leuk om te doen en ze waren er heel blij mee.

Bij Creatief met Hobbyshop Daantje vragen ze iets met een D, dieren dus

Wat heb ik gebruikt:
Vlaggenlijn: Craft stencil PS8082
DSP: Eline's Babies pink PB7050
Giraf: Eline's Animals EC0169
Schaap: Eline's Animals EC0175
Olifant: Eline's Animals EC0168
Tekst: Project NL PL1506
Letters: Collectables COL1449
Lint, kralen

Tasje:
DSP: Eline's Babies pink PB7050
Tekst: Eline's Animals Baby tekstjes EC0171
Lint

Groetjes
ANITA






 

3 opmerkingen:

  1. Anita wat zie ik veel leuke en lieve dingen voor jullie laatste gezinsuitbreiding met de mooie naam Livia, alsnog gefeliciteerd!
    Alle gehaakte dingetjes en het prachtige boek, wat zullen ze er blij mee zijn en de kleine haar oogjes uitkijken!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je kleindochter, wat heb he veel leuke dingen voor haar gemaakt!
    Ik kom hier terecht doordat ik je kaart op facebook zo mooi vind, maar die kan ik niet terugvinden; geen nood, ik zie dat je genoeg moois maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spullen heb je gemaakt. Wel heel veel werk maar heb je wel wat heel moois en persoonlijks. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita