maandag 15 maart 2021

Where flowers.......


Hoop hebben we allemaal, hoop dat deze pandemie snel voorbij is.
Ik ben er helemaal klaar mee al zitten wij momenteel nog wel op een roze en sinds vrijdag op een blauwe wolk.
Wat een rijkdom om binnen 2 1/2 week 2 kleinkinderen te mogen verwelkomen.
Ik laat jullie binnenkort e.e.a. zien en kun je niet wachten... kijk even op mijn facebookpagina
De link staat in de zijkant.
Nu even over dit kaartje.
Ik ben er lekker op aan het stempelen geweest met bladeren.
Laat ze nu bij  Dutch Card lovers zo'n model willen zien voor hun challenge.
Kan dit kaartje gelijk aan meedoen.
Het is wel lang geleden dat ik mee heb gedaan, was zo druk met dingen maken voor 2 kleinkinderen...haha!!!
Voorlopig is dat klaar.

Wat heb ik gebruikt:
Stempel: Colorful Silhouettes Botanical CS1048 MDesign
Tekst: Floral Friends Crafters Compafnion
Memento inkten: Cottage Ivy, Olive Grove, Pistachio, Bamboo Leaves
Rhinestones: CA3136 MDesign

Groetjes
ANITA

 

13 opmerkingen:

  1. Leuk effect die gestempelde bladeren op je kaartje met de banner erover.
    Proficiat met de kleinkinderen. Zo leuk en zo lief dat ze zijn. Ben ook oma van een jongetje van bijna drie maandjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lift A iat maar het andere nieuws is nóg leuker, gefeliciteerd met jullie kleinzoon en ik ben héél benieuwd wat voor moois je voor hem hebt gemaakt (géén FB).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Allereerst van harte gefeliciteerd twee kleinkinderen wat een rijkdom.
    Je kaart ziet er geweldig uit supergaaf met de bladeren zo.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de geboorte van je kleinkinderen Anita.
    Dat is zeker bijzonder dat ze zo kort na elkaar geboren zijn. Je hebt een mooie kaart gemaakt met die gestempelde bladeren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nu weer gefeliciteerd met je kleinzoon, wat een rijkdom! Geniet maar volop van die twee ukkies, je weet hoe snel ze groot worden.
    Prachtige kaart maakte je! Groen is de kleur van hoop, ik kan mij situaties voorstellen waar deze kaart het beste is wat je iemand kunt toesturen. Dank je wel voor de inspiratie, heel waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je kleinkinderen Anita! Wat leuk dat ze zo dichtbij elkaar geboren zijn, dat wordt echt een feestmaand voor jullie in de familie. Je kaartje is prachtig zo met die bladeren. Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik las het blijde nieuws al p Fb, zo leuk !
    Je kaart voor onze challenge is een heel mooie uitwerking, leuk dat je koos voor de tropische bladeren in verschillende tinten groen. De tekst gebruikte ik onlangs ook op een kart, zo mooi. Dank je we voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart. En uiteraard gefeliciteerd met je kleinkinderen. Zo’n rijkdom weet ik uit ervaring. Groetjes Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow gefeliciteerd met de twee kleinkinderen wat leuk zeg. Je kaartje is prachtig met die mooie tropische bladeren in verschillende kleuren groen. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow twee kleinkinderen in zo'n korte tijd, dat moet een overweldigend gevoel zijn. Heel hartelijk gefeliciteerd!
    Je kaart is een beauty! Heel mooi gedaan met al die bladeren in verschillende tinten groen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een ROZE en een BLAUWE PROFICIAT. Kleinkinderen krijgen is echt een zegen.....het is zo ontzettend LEUK en dan 2 maal Oma worden in zo'n kort tijdsbestek.....SUPER. GENIET er maar LEKKER van, want ze zijn zo groot.
    Zou ik bijna vergeten op je kaartje te reageren.....het is een BJOETIE Anita.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje met een mooie tekst erop! Nog gefeliciteerd met je kleinkinderen en leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi deze kaart met varenblaadjes Anita! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita