dinsdag 18 april 2023

Bloom album

Bij het surfen op Facebook kwam ik terecht in een live van Creatief met Ilseshobbykraam .
Zij was een leuk album aan het maken uit één vel van 30 x 30 cm.
Ik ben er gelijk aan begonnen met de basis, maar omdat ik ook nof met andere dingen bezig was duurde het wat langer voor het af was.
Dit is het geworden:


Ik had nog een heleboel materialen liggen die Karin Joan ontworpen heeft voor Studiolight.
Het designpapier, de stempels en een blok met die-cuts.
Zonde toch als die maar blijven liggen.
Hierboven de voorkant met een dubbele stans Bloom, kanten randje en een die-cut die verwerkt is tussen het hart van Marianne Design.


De volgende pagina's zijn met dezelfde materialen, met een label en wat teksten uit het die-cut boekje.
De geponste randen komen overal terug.


Ook hier heb ik weer de nodige die-cuts gebruikt maar ook wat tekststempels uit de 2 sets die ik heb.


Natuurlijk zitten er ook wat pockets in waar ook weer bewerkte kaarten zitten.
Gewoon leuk om eens alles uit één serie te gebruiken.
Er ligt nog genoeg om er meer creaties mee te maken, dus wie weet binnenkort.

Wat heb ik gebruikt:
Voorkant:
DSP: Blooming Karin Joan PPKJ02
Tekst Bloom: Blooming BASICDCKJ01
Hart: Craftables CR1614
Bloem: Wild Flowers A5STANSBLOKKJ01
Randpons: Martha Stewart
Kant, hempcord
Binnenkanten extra's
Enamel Dots Baby pink PL4512
Teksten: Blooming STAMPKJ04

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige creatie. Heel mooi met dat prachtige papier en die randjes maken het helemaal af.
    Een flink karweitje met een mooi resultaat.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita