dinsdag 4 april 2023

You're so sweet


Wat zei ik jullie 2 dagen terug? Geen geel....
Wat plaats ik nu? Ja hoor geel!!!!
Kaartje gemaakt voor de laatste stempelworkshop hier thuis in de aanloop naar Pasren.
Hij is toch wel cute, of niet dan?
De dames vonden hem ook schattig.
In het echt is het geel wel wat minder fel maar goed het blijft geel.
Tijdens de workshop heben we nog meer met geel gewerkt maar dat zal ik komende week nog wel showen.
Voor nu weer genoeg geel.....

Wat heb ik gebruikt: 
DSP: Bird Ballad van Stampin'Up!
Stempelset: Honeycomb Happiness SU
Natuurlijk voor altijd SU
Rhinestones eigen voorraad
Bakerstwine uit eigen voorraad
Ingekleurd met Blends SU

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Ik ben ook geen geel fan... maar deze vraagt erom !
    En ik heb gele kussentjes op mijn tuinbank.... dus...
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita