donderdag 20 april 2023

Ladenkastje


Op de Facebookgroep van Renate van der Stege stond het model van dit ladenkastje.
Zo schattig.
Ik had afgelopen week de basis gemaakt maar wist nog niet goed hoe ik hem af zou te werken.


Op dinsdag was onze kleindochter Romee van 7 jaar hier en die had er wel een idee voor.
Het was wel leuk voor haar kleine prulletjes op haar buro, maar dan moest hij wel in strandthema zijn, het thema van haar kamer......
Had hij meteen een bestemming want wat doe je anders met al die leuke projectjes.
Dat zijn we dus gaan doen.


Ze had ook al de kleuren in haar hoofd en laat de set van Little lossom van Studiolight daar mooi bij passen.
Ze zocht zelfs de bovenkant uit, nou niet echt strand, maar ze was er weg van, die kleine hond en haas die naar het water kijken.


Tuurlijk doet oma dat dan wel.
De rest wel aangepast aan strandthema in haar kleuren.


Hierboven wat impressie van de dichte lades en hieronder heb ik ze open gezet.
Alle lades hebben een scheidingsstukje, dus totaal 8 vakjes.
Renate had er papieren handvaten aangemaakt maar ik vond ze van touw er beter bijpassen.
Op de hoek hangt een klein flesje waar ik strandzand in heb gedaan. Net echt toch?

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Little Blossom van Studiolight SL-LB-PS04
Seasparkle PK9163 ByMarleen van MDesign
Schelpen: Craftables CR1363 MDesign
Vissen/zeepaardjes: Craftables CR1364 MDesign
Stoelen/parasol: Creatables LR0662 MDesign
Shakerzand: LR0041 MDesign
Flesje: Action
Hempcord

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Oooo die is echt geweldig Anita!!
    Haha super dat je kleindochter er meteen een bestemming voor weet;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita