zaterdag 29 april 2023

Zo blij als een bij


Soms kijk je door je materialen heen en dan vind je weer een doosje met kaartjes van de Action. Ooit gekocht om met inkt te bewerken (toen ook een paar gebruikt) dat er al een tijd ligt te verstoffen.
Gewoon weer eentje gebruikt en bewerkt met Izink inkt.
De bloementak was al bewerkt met een soort transparante embossingpoeder en de andere bloemetjes zijn goud bedrukt en ook zichtbaar.
Als je hier met inkt overgaat verschijnt de geemboste bloementak zoals je ziet.
Leek me leuk om daar de bijtjes bij te gebruiken.
Toch weer een leuk zomerkaartje zo.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Sweetflowers PK9183 MDesign
Gras: Creatables LR0650
Bijtjes: Eline's Animals Little Critters EC0200
Tekst: Lentegroetjes CS1128
Bloemetjes: Stans AVEC
Inkt: Izink
Rhinestones gold: CA3155

Groetjes
ANITA


 

3 opmerkingen:

  1. Mooi Anita !!!!!
    Was bij de Wibra om schoonmaakmiddel te halen....
    en.......glitterkarton, kaartjes .... zo in mijn mandje !!!
    En ik heb al zo weinig......
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeiemorgen daar heb ik nou nooit last van ....haha!

      Verwijderen
  2. Een heel leuk, lief, zonnig kaartje. De bijtjes passen prima bij de tak.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita