woensdag 12 april 2023

Van harte gefeliciteerd


Mijn nichtje/petekind is vorig jaar bevallen van een kindje na 27 weken zwangerschap. Een hoop zorgen toen, maar nu is ze 1 jaar geworden en uitgegroeid naar een gezonde meid, dus wilde dat niet zo voorbij laten gaan.
Heb dit kaartje gemaakt voor Sammie.


Het designpapier is een oudje van Marianne Design maar nog wel super leuk voor kinderkaartjes.
De leuke beestjes komen uit een boekje van Mintay.
Van het hartje heb ik een ballon gemaakt. Hier was ik vergeten om daar een 1 op te zetten maar dat heb ik wel gedaan voor ik hem verstuurde.
Hij is ook al gearriveerd.
Het patroon vind je HIER

Bij Hobbyvision hebben ze een challenge met als thema een felicitatiekaart.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Party Fun PK9063 MDesign
Beesten: Cutebook MT-CUT-01 van Mintay
Gras: Creatables LR0650 MDesign
Ballon hart: Creatables LR0625 MDesign
Rhinestones zilver: CA3136 MDesign

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, het modelletje ken ik wel, ooit eens op een workshop gemaakt. Niet makkelijk herinner ik me nog.
    Dat is een hoop zorgen geweest bij de geboorte van het kleintje, gelukkig is alles goed gekomen en is ze al een peutertje van 1 jaar.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk !!!!!!
    Fijn dat alles goed gekomen is !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, fijn dat het nu goed gaat na een spannende start. Dit model staat ook nog steeds op mijn lijstje 😄.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een kaart voor een èènjarig meisje Anita!
    Wat is dit ook gaaf papier zeg. Jij zult de naam van het papier wel niet weten??
    En wat super dat de heel erg kleine meid van toen nu alweer 1 jaar is geworden! Ik snap en weet hoeveel zorgen ze toen hadden. Onze oudste kleinzoon Daan is, alweer bijna 4 jaar geleden, geboren met 24 weken en is verschrikkelijk genoeg na 2 weken onverwachts gestorven. En dan beland je echt in de hel.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita