zaterdag 22 april 2023

Waar is dat feestje?


Wat zijn die stempels van Carla de Graaf toch mooi hé?
Ik heb er inmiddels al enkele oudere maar ook de Panda en de Koala.
Daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Afgelopen week zelfs met mijn workshopdames, voor hun een echte uitdaging, maar ze vonden het uiteindelijk super leuk.
Ik heb de stempels ingekleurd met de aquarelpotloden van Stampin'Up! en een waterpenseel.
De achtergrond is gemaakt met de Stampin'Up! inktpads en wat uitgestanste mallen voor het gras en de wolken.
Zie hem toch een zitten, volgegeten met cupcakes!!!!

Wat heb ik gebruikt:
Koala/Pandastempel Carla de Graaf van CraftEmotions
Wolken en gras: AVEC
Stampin'Up! inkten en aquarelpotloden

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita