maandag 24 april 2023

Kusjes


Het werd weer eens tijd om een lief kaartje te maken.
Deze week is mijn schoondochter jarig dus dat leek me wel wat voor haar.
Het is gewoon een leuk model wat ik op Youtube vond bij Iced Images. Zij noemen het een zig-zag vouwkaart. Ach het beestje kan maar een naam hebben toch?
Ik heb nog diverse sets liggen van Noor Design die ontworpen zijn door Jolanda.
Meestal met hele lieve, zachte kleurtjes net als deze.
Afgelopen week een workshop gegeven met dit model maar dan met Stampin'Up! materialen. Die is echt heel anders geworden.
Zal hem binnenkort ook laten zien.

Wat heb ik gebruikt:
Model: Iced Images
DSP: Country Garden van Noor Design
Knipvellen: Country Garden van Noor Design
Lint

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Zulke leuke zachte kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig in deze zachte tinten !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje voor de jarige, prachtig met al die bloemen erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en leuk model ook! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met zachte kleuren. Leuk model ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita