zondag 2 april 2023

Vlinder kusjes


Ben ik me toch weer eens uit mijn comfortzone gegaan.......!!
Geel en paars, niet echt mijn kleuren, ofwel écht niet!
Geel voor Pasen maar meer ook niet, zelfs gele bloemen komen er hier het hele jaar niet in behalve de narcisjes nu.
Eén van mijn workshopdames kwam met een zelfde soort patroon als dit maar dan met 3 blokjes boven elkaar. Ze vroeg me het eens te proberen omdat ze het erg lastig vond.
Toen zag ik dit model bij de Facebookgroep van Creatief met zelfgemaakte kaarten.
Toch maar eens proberen, viel best tegen moet ik zeggen. Misschien was mijn paarse cardstock een beetje te dik maar ja de kaart heeft wel stevigheid nodig.
Met de uitgestanste randmal werd hij toch nog redelijk slap dus vandaar de gele 'flappen'.
Heb hem vrij simpel gehouden met een afbeelding uit de Hobbyzine in 3D en een tekst en wat steentjes vind ik het genoeg.
Laat het voorjaar maar komen.

Wat heb ik gebruikt:
Vlinderrand: oudje van Noor Design/Joy (geen nr helaas meer)
Afbeelding: Very Purple van Yvonne Creations
Tekst: Lentegroetjes CS1128 MDesign
Rhinestones zilver: CA3136 MDesign

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Wel heel leuk geworden Anita !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en uit je comfort zone gaan is soms best spannend. De kaart is in ieder geval gelukt!

    Dit model was vorige maand het patroon bij een andere facebookgroep namelijk bij De Kaarten kast Club. Ik heb er toen ook mijn uitwerking van gemaakt en later ook nog de 3 diamant kaart. Die moet ik nog plaatsen ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita