woensdag 5 april 2023

Ho ho ho


Het is dan wel bijna Pasen maar ik heb ook nog een kerstkaart gemaakt.
Er loopt een challenge bij 52 Weeks to Christmas met als thema Hohoho.
Wat als je bezig bent met Pasen en toch mee wilt doen.......juist maak het je niet te moeilijk.
Dat hoeft ook helemaal niet als het thema er maar in zit.
Ik heb eerst de stempel op het papier gezet en daarna heb ik hem 'ingekleurd' met een waterpenseel en Ecoline.
De achtergrond is gemaakt met Distressinkt en water.
Ik wilde toch iets op de achtergrond hebben en zocht dus een klein stempeltje dat ik op de achtergrond kon zetten door de stempel eerst een keer af te drukken en dan pas op het papier te zetten. 
Zo krijg je een lichte kleur op de achtergrond, dat was ook de bedoeling.
Nog afgewerkt met wat sneeuwvlokken en klaar om verder in elkaar te zetten.
Zelf zijn belletje ben ik niet vergeten.....hihi!

Wat heb ik gebruikt:
Kerstman en tekst: Powder Pink Christmas PP2807 MDesign
Xmas: Friendz Craftlab Gnomies CCL-FR-STAMP282
3D Schnee Viva
Lint, belletje, Ecoline en Distressinkt

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Anita voor deze leuke challenge.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, leuke kaart heb je gemaakt voor onze challenge. Wat een grappige kerstman, en mooie gekleurd met ecoline. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, Anita.
    Fijn dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kerstkaartje...
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging HOHOHO.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HO HO HO, dat is een leuke kerstkaart met deze vrolijke kerstkaart!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijkheid op je kaart !
    Leuk zo !
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita