vrijdag 14 april 2023

Happy Bunnie wishes


Deze heb ik ook nog gemaakt al was dat niet voor Pasen eigenlijk.
Die haasjes van Craftlab zijn zo schattig dat ze ook gewoon kunnen toch?
Nouja met dit papier erbij ........hihi.
Schattig toch?
De haasjes zijn ingekleurd met Copics.
Ben de laatste tijd wel weer meer aan het kleuren geslagen, liggen die kleurmiddelen er in ieder geval niet voor niets.
Als eerste pak ik toch steeds weer naar mijn Copics al zijn de Zig en Ecoline watermarkers ook heerlijk om mee te werken. Gaat ook nog sneller dan Copics vind ik.
Gewoon heerlijk ontspannend.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Friendz Egg-cellent van Craftlab CCL-FR-PP83 Studiolight
Basismal: Creatables LR0782 MDesign
Bunnies: Friendz Lentekriebels Craftlab CCL-FR-STAMP417 Studiolight
Taartje en tekst: knipvel Hobbyshop Daantje
Bloemcirkels: Reinforcers 1736 van Elizabeth Craftdesign
Ingekleurd met Copics

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita