donderdag 27 april 2023

Happy Wonderful Christmas


Ja joh doe eens gek......!
Het is vandaag Koningsdag en dan kom ik met een kerstkaart.....haha!
Het is ook kerstkaartendonderdag bij 52 Weeks to Christmas, dus dan maar een kerstkaart.
Met designpapier met houtnerf een lambrizering gemaakt en met de gehalveerde krans van een Stampin'Up! stempel een mooie kerstversiering aangebracht.
Zo is er toch weer een kerstkaart geboren.
De laatste tijd ben ik wat minder aan de knutsel. Nu het ietsjes beter weer is moest er hoognodig wat in de tuin gebeuren. Die is nog niet helemaal klaar, maar het vervelendste stuk al wel.
De tuinpotten zijn gevuld met fleurige zomerbloemen dus laat de zomer maar komen.
Ondertussen gebeuren er helaas ook nog wat andere dingen die me van de creatieve uitspattingen afhouden.
Ik probeer de kerstkaarten wel weer op te pakken en anders komt dat wel weer. Of niet....

Bij Kaartjes Inspiratie Challenge blog willen ze een strikje op de kaart zien.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Real Red, Basic White
DSP: Bloom where you planted
Stempelset: Wondrous Wreath
Stansen: Wonderful Wreath framelits
Alles Stampin'Up!

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Anita, met die guirlande. Bij mij komen de zomerbloeiers pas na de ijsheiligen, half mei. Zonde als ze nu nog kapot zouden vriezen :-(
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Fijne Koningsdag!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie kerstkaart, leuk idee om die krans zo te verwerken!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met die kerstslinger, en leuk met die rode tekst erbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, Dankjewel voor het mee doen aan de challenge. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita