zondag 16 april 2023

Congratulations

Na een paar heerlijke dagen in de Achterhoek en Duitsland zijn we weer thuis.
Prachtige plaatsen met veel historische panden, echt heel mooi.
De moeite waard dus.
Nu over tot weer wat creatiefs.


Op het blog van Liftchallenge zag ik een grappige uitdaging.
Stans een zelfgemaakte vorm en die mag zowel positief als negatief worden gebruikt.
Ik heb een cirkel gestanst uit mica en die gebruikt als mal om er omheen te stempelen.
Dat viel eigenlijk best nog wel tegen en na verschillende pogingen is dit de kaart geworden.
Eigenlijk best tevreden uiteindelijk.
Het stuk mica waar de cirkel uitgehaald is heb ik ook nog en ga daar ook eens wat mee doen, best grappig.
De kaart heeft door de kleuren eigenlijk niet veel meer nodig dan een tekst.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Magenta Madness en Basic White
Stempelsets: Daisy Delight, 
Colorfull Seasons
Everything is rosy
Cirkel mica 7 cm
Diverse kleuren inkt.
Alles van Stampin'Up!

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je toch nog tevreden was en het is dan ook een mooie kaart! Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Anita! De vorm is goed te zien en je kleuren zijn prachtig. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita