donderdag 1 februari 2024

December



 4281

Wéér donderdag, dus tijd voor een kerstkaart.
Ik krijg wekelijks mails van Graphic Fairy.
Zij hebben elke week weer leuke ideeën online staan en dan kun je de gebruikte digi's ook downloaden.
Dat heb ik voor deze kaart ook gedaan.
Een heel vel met basis designpapier en wat uitknip elementen.
Het is meestal wel vintage, maar dat vind ik vaak wel leuk ook.
De december kalender en de postzegel komen ook uit het vel, de bloem en de paperclip zijn stansen.
Zo heb je ook redelijk snel een kerstkaart voor de voorraadbak.
Deze kaart plaats ik bij 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Afbeeldingen: digi's Graphic Fairy
Paperclip: Craftables CR1589
Poinsetta/takjes: kerstbloem 6002/1516 Joy!Crafts
Inkt
Rhinestones

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Anita. Die poinsettia is prachtig. En leuke tip over die digi's.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje en die bloem ervoor maakt hem af! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een zeer geslaagd geheel !!!!
    Mooi die kerstrozen !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SCHITTEREND!!
    Gezellig dat je weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart en wat leuk dat je dit zo kunt downloaden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita